Klantenservice

Hoe kunnen wij helpen?

We staan je graag persoonlijk te woord om uitleg te geven, een toelichting te geven of gewooon te adviseren over gebruik of maat. Het kan soms voorkomen dat er bijvoorbeeld een maat of kleur niet beschikbaar is van je favoriete kledingstuk of dat iets niet geheel duidelijk is. Het kan helaas ook wel eens voorkomen dat er een artikel wordt geleverd met een productiefout of artikelen niet naar tevredenheid worden afgeleverd. Heel vervelend en wij willen daarom je vraag altijd beantwoorden, je tip serieus nemen en je klacht altijd naar tevredenheid oplossen. We willen dus goed naar je luisteren en een goede oplossing zoeken. In ieder geval kun je er zeker van zijn dat wij daarvoor altijd te bereiken zijn op onderstaande wijze:

  Telefoon

085-4019711
Tijdens kantooruren van ma-vrij 09:00-18:00. 

  E-Mail

Klantenservice: klantenservice@taurusoutdoor.nl

Informatie: info@taurusoutdoor.nl

U krijgt van ons altijd binnen 24 uur bericht terug.

  Postadres

Wij hebben geen fysieke winkel, maar zijn een 'Web-only' bedrijf.
Ons magazijn staat in Zoetermeer (Misi Fulfilment). 

Ons kantooradres (postadres) is: 
Dorpsweide 8, 2235EX, Valkenburg ZH.

TaurusOutdoor.nl BV.
Kvk nr.: 62501305
BTW nr.: NL854842779B01
EMail: info@taurusoutdoor.nl

Klachtafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

 

Onze gegevens:

Klantenservice:

klantenservice@taurusoutdoor.nl

Telefoon:

085-4019711 (tijdens kantooruren van ma-vrij 09:00-18:00) 

Kantooradres:

Dorpsweide 8, 2235EX, Valkenburg ZH.

 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

 

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

 

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Taurusoutdoor.nl bij is  aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

NB. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl);
www.degeschillencommissie.nl

 

Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »